viernes, 1 de agosto de 2014

COMUNICADO TRABALLADORES E TRABALLADORAS DE URBASER EN FOLGA (LUGO)

COMUNICADO TRABALLADORES E TRABALLADORAS DE URBASER EN FOLGA (LUGO):
Ante a sentenza que suspende os servizos mínimos do 100% decretados polo Concello de Lugo o pasado 21/07/2014 no Decreto 14007098, os traballadores de Urbaser declaran a súa disposición de levar a cabo a recollida de lixo nos puntos decretados de risco sanitario, como veñen facendo dende o comezo do conflicto.
Ademáis anuncian que mañá, sábado 02 de agosto, ás 11:00 da mañá levarán a cabo unha concentración diante da sede do PP de Lugo, en apoio á compañeira falsamente identificada polas cámaras do PP dañando material público.
Dende o 15M-Lugo, seguimos apoiando ás traballadoras e traballadores no seu dereito á folga así coma nas súas reivindicacións e esiximos unha solución por parte do Concello, sen perxuizo dos traballadores. Despois de 54 días é unha vergoña que o Concello sega a defender á empresa concesionaria en detrimento da cidadanía e dos traballadores.


COMUNICADO TRABAJADORES Y TRABAJADORAS DE URBASER EN HUELGA (LUGO):
Ante la sentencia que suspende los servicios mínimos del 100% fijados por el Ayuntamiento de Lugo el pasado 21/07/2014 en el Decreto 14007098, los trabajadores y trabajadoras de Urbaser declaran su disposición a llevar a cabo la recogida de basura en los puntos decretados de riesgo sanitario, como vienen haciendo desde el principio del conflicto.
Además anuncian que mañana, sábado 02 de agosto, a las 11:00h de la mañana llevarán a cabo una concentración delante de la sede del Pp de Lugo, en apoyo a la compañera falsamente identificada por las cámaras del PP dañando material público.


Desde el 15M-Lugo, seguimos apoyando a las trabajadoras y trabajadores en su derecho a la huelga así como en sus reivindicaciones y exigimos una solución por parte del Ayuntamiento, sin perjuicio de los trabajadores. Después de 54 días en huelga es una vergüenza que el Ayuntamiento siga defendiendo los intereses de la empresa concesionaria en detrimento de la ciudadanía y los trabajadores.