viernes, 1 de agosto de 2014

Folga do lixo en Lugo, escoitemos aos traballadores

Entrevista a Julio Pacios Valín, secretario do Comité de Empresa Urbaser, en Lugo o día 12 de Xullo, cando se levan 33 días da folga do lixo na cidade. É hora de escoitar a voz dos traballadores que seguen unidos e a esixir os seus dereitos.

Agora xa van 54 días de Folga, Dende o 15M-Lugo, seguimos apoiando ás traballadoras e traballadores no seu dereito á folga así coma nas súas reivindicacións e esiximos unha solución por parte do Concello, sen perxuizo dos traballadores. Despois de 54 días é unha vergoña que o Concello sega a defender á empresa concesionaria en detrimento da cidadanía e dos traballadores.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Entrevista a Julio Pacios Valín, Secretario del Comité de Empresa de Urbaser, a 33 días del comienzo de la huelga de recogida de basura en la ciudad de Lugo. Nos explica la postura de los trabajadores a la hora de exigir sus derechos.

Ahora ya van 54 días de Huelga, Desde el 15M-Lugo, seguimos apoyando a las trabajadoras y trabajadores en su derecho a la huelga así como en sus reivindicaciones y exigimos una solución por parte del Ayuntamiento, sin perjuicio de los trabajadores. Después de 54 días en huelga es una vergüenza que el Ayuntamiento siga defendiendo los intereses de la empresa concesionaria en detrimento de la ciudadanía y los trabajadores.